Посадова інструкція менеджера з клінінгу

Посадова інструкція менеджера з клінінгу

680 04.11.2023

Менеджер з клінінгу: характеристика, знання, обов’язки

Сьогодні великою популярністю користуються професійні клінінгові компанії, які надають спектр послуг з прибирання офісних та житлових приміщень. Ними користуються не лише власники квартир та будинків, а й комерційні організації, підприємства.

Сьогодні робота у професійній клінінговій компанії – це досить престижно. Багато молодих людей, для яких важливий стабільний і добрий заробіток, адекватний та грамотно збудований графік, обирають саме таку роботу.
А яким же має бути менеджер з клінінгу?

Якщо ти читаєш цю статтю, значить у тебе є бажання працювати менеджером з продаж клінігових послуг в Клініговій Компанії «Pontem Cleaning».

Давай вияснимо, які повинен мати знання та обов’язки менеджер з продажу послуг з прибирання.

Почнемо з того, що дамо відповідь на питання — Чому ж так багато фізичних осіб та компаній користуються послугами клінінгу?
Вся справа в особливостях та перевагах, які надають компанії з прибирання, а саме:

  • широкий спектр надання якісних клінігових послуг:
  • професійне прибирання приміщень, догляд за оргтехнікою, меблями, килимовим покриттям;
  • використання виключно безпечних, екологічно чистих засобів для всіх видів збирання;
  • послуги з прибирання після ремонтно-будівельних робіт;
  • висотні роботи з мойки вікон, фасадів та вітражів;
  • співробітники компанії завжди підлаштовуються під графік клієнта та враховують його побажання;
  • у команді працюють лише професіонали та відповідальні люди.

Щоб вся робота виконувалася правильно, згідно з графіком, необхідно, щоб у штаті компанії обов’язково був співробітник, якого називають менеджером.

Саме на нього покладається велика частка відповідальності.

Менеджер з клінінгу повинен мати такі якості:

  • професіоналізм;
  • відповідальність;
  • уважність та акуратність;
  • знання роботи зсередини – бажано, щоб це була людина, яка має досвід прибирання

Менеджер з клінінгу, клінінг-менеджер – це зв’язуюча ланка, що поєднує керівництво компанії та її співробітників.
Щоб робота виконувалася ефективно, людина, яка обіймає таку посаду, повинна мати певні знання, тобто знати:

  • про санітарні та гігієнічні норми утримання всіх видів приміщень;
  • про миючі засоби, які використовуються в процесі прибирання та їх правильному використанні;
  • про те, як належним чином експлуатувати обладнання, інструменти, пристрої;
  • всю територію, яка за ним закріплена;
  • правила охорони праці, пожежної безпеки, виробничої санітарії; як доглядати та прибирати всі види поверхонь та покриттів.

Крім знань, якими повинен володіти фахівець у цій галузі, він і сам має багато вміти.

Професіонал з клінінгу вміє:

  • виконувати якісне прибирання у будь-якому місці приміщення;
  • відповідно до інструкції правильно готувати поверхні та миючі засоби;
  • обслуговувати обладнання та проводити ремонтні роботи;
  • навчити підлеглих усім правилам роботи та організувати її.

У більшості випадків на посаду клінінг-менеджера призначають вже досвідченого співробітника, який пройшов певний шлях у компанії, піднявся кар’єрними сходами досить швидко і зарекомендував себе з кращого боку.

На плечі такого співробітника лягає ще більше роботи та величезна відповідальність.

Отже, посадові обов’язки менеджера з клінінгу:

  • активний пошук нових клієнтів, проводить переговори з новими та існуючими клієнтами
  • здійснює набір нових співробітників та контролює їх навчання всім навичкам та особливостям професії;
  • розробляє та проектує технологічні карти клінінгу;
  • розподіляє завдання та ділянки виконання прибирання між співробітниками компанії;
  • інструктує виконавців робіт з усіх заходів безпеки;
  • інспектує ділянки прибирання території, стан приміщень та об’єкта в цілому;
  • оцінює виконання робіт та приймає кінцевий результат;
  • контролює зовнішній вигляд усіх працівників;
  • слідкує за тим, щоб прибиральники правильно спілкувалися з клієнтами, дотримувалися субординації;
  • приймає на роботу, консультує, підвищує службу та звільняє співробітників;
  • відповідає за психологічний стан персоналу;
  • стежить за станом здоров’я працівників;
  • контролює, щоб усі прибиральниці дотримувалися графіку та техніки безпеки;
  • веде облік інвентарю, устаткування, миючих засобів, здійснює необхідні закупівлі;
  • видає ключі від приміщень на об’єкті;
  • надає повний звіт керівництву.

Виходячи з досвіду, можна зробити висновок, що у хорошого та професійного клінінг-менеджера:

  • немає постійної плинності та зміни кадрів;
  • всі співробітники забезпечені необхідним та сучасним інвентарем для роботи;
  • роботи виконуються якісно та в строк.

Менеджер з клінінгу – це лідер, організатор та творча людина, яка вміє правильно організувати роботу та підтримати відмінну атмосферу в колективі.

Кар’єрний ріст

Кожна нормальна і цілеспрямована людина, яку роботу він виконував, насамперед думає про те, щоб вона приносила хороший дохід і гарантувала кар’єрне зростання.

Клінінгова компанія не є винятком. Кожен співробітник може злетіти кар’єрними сходами, якщо буде якісно, добре виконувати свої обов’язки. Менеджер з клінінгу може також обійняти керівну посаду або стати співвласником компанії.

Якщо в тебе є бажання працювати менеджером з подажу клінігових послуг компанії «Pontem Cleaning» терміново надсилай своє резюме на пошту info@pontemcleaning.com.ua

Стаття була корисною?
Ставте LIKE, задавайте запитання, пишіть коментарі!
Діліться з друзями!