Менеджер з клінінгу: характеристика, знання, обов’язки
Сьогодні великою популярністю користуються професійні клінінгові компанії, які надають спектр послуг з прибирання офісних та житлових приміщень. Ними користуються не лише власники квартир та будинків, а й комерційні організації, підприємства.
Сьогодні робота у професійній клінінговій компанії – це досить престижно. Багато молодих людей, для яких важливий стабільний і добрий заробіток, адекватний та грамотно збудований графік, обирають саме таку роботу.
А яким же має бути менеджер з клінінгу?
Якщо ти читаєш цю статтю, значить у тебе є бажання працювати менеджером з продаж клінігових послуг в Клініговій Компанії «Pontem Cleaning».
Давай вияснимо, які повинен мати знання та обов’язки менеджер з продажу послуг з прибирання.
Почнемо з того, що дамо відповідь на питання — Чому ж так багато фізичних осіб та компаній користуються послугами клінінгу?
Вся справа в особливостях та перевагах, які надають компанії з прибирання, а саме:
- широкий спектр надання якісних клінігових послуг:
- професійне прибирання приміщень, догляд за оргтехнікою, меблями, килимовим покриттям;
- використання виключно безпечних, екологічно чистих засобів для всіх видів збирання;
- послуги з прибирання після ремонтно-будівельних робіт;
- висотні роботи з мойки вікон, фасадів та вітражів;
- співробітники компанії завжди підлаштовуються під графік клієнта та враховують його побажання;
- у команді працюють лише професіонали та відповідальні люди.
Щоб вся робота виконувалася правильно, згідно з графіком, необхідно, щоб у штаті компанії обов’язково був співробітник, якого називають менеджером.
Саме на нього покладається велика частка відповідальності.
Менеджер з клінінгу повинен мати такі якості:
- професіоналізм;
- відповідальність;
- уважність та акуратність;
- знання роботи зсередини – бажано, щоб це була людина, яка має досвід прибирання
Менеджер з клінінгу, клінінг-менеджер – це зв’язуюча ланка, що поєднує керівництво компанії та її співробітників.
Щоб робота виконувалася ефективно, людина, яка обіймає таку посаду, повинна мати певні знання, тобто знати:
- про санітарні та гігієнічні норми утримання всіх видів приміщень;
- про миючі засоби, які використовуються в процесі прибирання та їх правильному використанні;
- про те, як належним чином експлуатувати обладнання, інструменти, пристрої;
- всю територію, яка за ним закріплена;
- правила охорони праці, пожежної безпеки, виробничої санітарії; як доглядати та прибирати всі види поверхонь та покриттів.
Крім знань, якими повинен володіти фахівець у цій галузі, він і сам має багато вміти.
Професіонал з клінінгу вміє:
- виконувати якісне прибирання у будь-якому місці приміщення;
- відповідно до інструкції правильно готувати поверхні та миючі засоби;
- обслуговувати обладнання та проводити ремонтні роботи;
- навчити підлеглих усім правилам роботи та організувати її.
У більшості випадків на посаду клінінг-менеджера призначають вже досвідченого співробітника, який пройшов певний шлях у компанії, піднявся кар’єрними сходами досить швидко і зарекомендував себе з кращого боку.
На плечі такого співробітника лягає ще більше роботи та величезна відповідальність.
Отже, посадові обов’язки менеджера з клінінгу:
- активний пошук нових клієнтів, проводить переговори з новими та існуючими клієнтами
- здійснює набір нових співробітників та контролює їх навчання всім навичкам та особливостям професії;
- розробляє та проектує технологічні карти клінінгу;
- розподіляє завдання та ділянки виконання прибирання між співробітниками компанії;
- інструктує виконавців робіт з усіх заходів безпеки;
- інспектує ділянки прибирання території, стан приміщень та об’єкта в цілому;
- оцінює виконання робіт та приймає кінцевий результат;
- контролює зовнішній вигляд усіх працівників;
- слідкує за тим, щоб прибиральники правильно спілкувалися з клієнтами, дотримувалися субординації;
- приймає на роботу, консультує, підвищує службу та звільняє співробітників;
- відповідає за психологічний стан персоналу;
- стежить за станом здоров’я працівників;
- контролює, щоб усі прибиральниці дотримувалися графіку та техніки безпеки;
- веде облік інвентарю, устаткування, миючих засобів, здійснює необхідні закупівлі;
- видає ключі від приміщень на об’єкті;
- надає повний звіт керівництву.
Виходячи з досвіду, можна зробити висновок, що у хорошого та професійного клінінг-менеджера:
- немає постійної плинності та зміни кадрів;
- всі співробітники забезпечені необхідним та сучасним інвентарем для роботи;
- роботи виконуються якісно та в строк.
Менеджер з клінінгу – це лідер, організатор та творча людина, яка вміє правильно організувати роботу та підтримати відмінну атмосферу в колективі.
Кар’єрний ріст
Кожна нормальна і цілеспрямована людина, яку роботу він виконував, насамперед думає про те, щоб вона приносила хороший дохід і гарантувала кар’єрне зростання.
Клінінгова компанія не є винятком. Кожен співробітник може злетіти кар’єрними сходами, якщо буде якісно, добре виконувати свої обов’язки. Менеджер з клінінгу може також обійняти керівну посаду або стати співвласником компанії.
Якщо в тебе є бажання працювати менеджером з подажу клінігових послуг компанії «Pontem Cleaning» терміново надсилай своє резюме на пошту info@pontemcleaning.com.ua
Стаття була корисною?
Ставте LIKE, задавайте запитання, пишіть коментарі!
Діліться з друзями!