Як часто прибирати місця загального користування будівлі.
Як часто слід прибирати місця загального користування будівлі: вестибюлі, коридори, ліфти, офісні та торгові приміщення, офісні кухні, загальні вбиральні та інше.
Охайність на робочому місці збереже здоров’я працівників та відвідувачів.
Частота прибирання приміщень загального користування буде залежати від багатьох факторів, таких як розмір вашої офісної будівлі, кількість відвідувачів та інше…
Читайте рекомендації, які допоможуть вам визначити, як часто планувати прибирання, щоб підтримувати вашу будівлю в ідеальному стані.
Частота прибирання місць загального користування буде залежати від багатьох факторів, таких як розмір вашої офісної будівлі, кількість відвідувачів та працівників, інше.
Як часто слід прибирати місця загального користування будівлі: вестибюлі, коридори, ліфти, офісні та торгові приміщення, офісні кухні, загальні вбиральні та інше.
Як часто слід прибирати місця загального користування будівлі, залежить від кількох факторів, які впливають на чистоту будівлі. Офіси, які залишаються незайнятими через відпустку, не потребуватимуть прибирання так часто, як ті, які регулярно використовуються. У деяких комунальних будинках є більше компаній, тому прибирання проводитиметься частіше і регулярніше.
Крім того, чим більше працівників і клієнтів тим більшою є необхідність в прибиранні.
Щоб визначити найкращий графік прибирання для вашої компанії, давайте відповімо на наступні запитання:
#1. Чи використовується офісна будівля іншими компаніями?
У спільному будинку буде збільшена кількість працівників. Вони працюють і пересуваються, тоді створюється більша потреба в більш частих прибираннях.
Крім того, типи компаній у комунальній зоні також є ключовим фактором для складання графіка прибирання місць загального користування.
Наприклад, у медичному кабінеті потрібно щодня проводити глибоке прибирання, щоб забезпечити здоров’я своїх пацієнтів. Ви повинні зробити те саме для будь-яких закладів, у яких є діти, як-от школи чи навчальні заклади.
У випадку, якщо у вас є офіс, в середині якого ходять лише співробітники та користуються своїми робочими столами, наприклад, агентство нерухомості без постійних відвідувачів, вам може знадобитися лише періодичне глибоке прибирання з миттям килимів та вікон.
Для очищення від пилу це потрібно робити один-два рази на тиждень.
Чим більше у вас працівників, тим частіше вам потрібно чистити килими та підлогу.
У спільному офісі з іншими компаніями ви можете мати спільні вбиральні та кухонні зони. Незалежно від того, як часто ви прибираєте свій комерційний офіс, вам потрібно звернути увагу на щоденне прибирання туалету та кухні.
У цих місцях можуть міститися бактерії, які впливають на здоров’я людей і поширюються по всьому офісу, якщо ви не будете підтримувати ці приміщення в чистоті.
#2. Скільки співробітників працює в будівлі?
Чим більше у вас працівників, тим частіше вам потрібно чистити килими та підлогу. Чищення слід проводити з прибиранням і миттям підлоги не рідше одного разу на тиждень.
Особливо в сезон дощів, коли пилу буде значно більше.
Щоб підтримувати підлогу в чистоті, вам слід подумати про щоденне прибирання.
#3. Наскільки великий офіс?
Говорячи про те, як часто слід прибирати місця загального користування будівлі, слід враховувати розміри офісу.
Більша площа завжди потребує більше часу для прибирання.
Величезні приміщення, такі як універмаги або площі подібних розмірів, можуть потребувати комерційного прибирання, коли клінінгова компанія бере на себе відповідальність за прибирання всього магазину протягом тижня, по одному сектору за один раз.
#4. Ваші клієнти часто відвідують ваш офіс?
Якщо у вас є постійні клієнти та відвідувачі, то краще звернути увагу на вестибюлі, вбиральні та інші місця, які вони відвідують.
Ці приміщення потребують щоденного прибирання, щоб гості залишалися задоволеними та залишали позитивне враження про вашу компанію.
Графік прибирання туалетів слід проводити частіше одного разу на день, щоб ці місця залишалися свіжими.
#5. Як часто планувати прибирання місць загального користування?
Для кожної зони будівлі потрібен власний графік прибирання.
Медичні компанії потребують щоденного прибирання, а страхові – лише щотижня.
#6. Що таке хороший графік прибирання офісних туалетів?
ВАЖЛИВО! Офісна вбиральня є однією з зон з інтенсивним рухом, тому її потрібно прибирати щодня і декілька разів на день.
Служба прибирання підтримуватиме ці місця в санітарному стані для працівників та клієнтів.
Брудна вбиральня справляє як негативне враження, так і неприємне відчуття, тому найкраще рішення — це щоденне прибирання.
Категорично рекомендую прочитати статтю «6 причин, чому потрібно професійне прибирання».
#7. Яким має бути графік прибирання офісної кухні?
У будівлі, обладнаній кухнями, люди зазвичай готують їжу та напої, тому мити поверхні, раковину та мікрохвильову піч потрібно щодня. Щоб запобігти утворенню цвілі та псування їжі, краще спорожняти холодильник і чистити його мінімум один раз на тиждень.
Як варіант, ви можете включити прибирання кухні в звичайний графік прибирання туалету.
#8. Як часто необхідно робити комерційне чищення килимів?
Говорячи про те, як часто потрібно робити комерційне чищення килимів в місцях загального користування будівлі, слід враховувати розмір офісу.
Залежно від типу трафіку, який є в будівлі, ви будете знати найкращий графік комерційного чищення килимів. Якщо ви хочете включити очищення килимів у свій контрольний перелік комерційного глибокого очищення разом із іншими завданнями, такими як видалення бруду та пилу з повітропроводів, то ви можете це зробити.
Так, під час інтенсивного руху або тривалого періоду вологої погоди люди зазвичай приносять велику кількість бруду та бруду, тому вам може знадобитися чистити килим частіше.
Це може бути щоденне чищення килимів вашої будівлі.
Одна з найважливіших речей, яку слід помітити, — запланувати чищення килимів для офісів із інтенсивним рухом людей на вихідні, поки в офісних приміщеннях менше людей. Це ідеальний час, він дозволяє килимам добре висохнути перед початком роботи в понеділок вранці.
Однак в офісах, які потребують нечастого чищення килимів, його можливо робити один раз на місяць.
Чищення килимів слід проводити принаймні кілька разів на рік, щоб запобігти накопиченню бруду на килимовому покритті, який стає важче видалити під час наступного очищення.
#9. Як часто прибирати вестибюлі?
У зоні вестибюля, де ви вітаєте своїх відвідувачів і працівників, вона повинна мати організований і чистий вигляд. Щоденне прибирання може включати пилососіння, протирання поверхонь, витирання пилу та миття вікон.
Це лише мінімальний перелік простих завдань і їх може бути недостатньо для того, щоб ваш вестибюль мав ідеальний вигляд.
Якщо у вашому закладі велика кількість відвідувачів і клієнтів, вам краще підтримувати свою зону входу, а саме – вестибюль, так само чистою, як і вбиральні, і планувати щоденне прибирання для вестибюлю також.
#10. Як часто офіси потребують генерального прибирання?
Частота і активність використання вашого офісу буде визначати частоту генерального прибирання.
Використання вашого офісу вирішує частоту генерального прибирання. Наприклад, в офісах, де до робочих приміщень входять лише співробітники, може знадобитися лише генерального прибирання кожні шість місяців до одного разу на рік.
Це включатиме килими, штори, оббивку, жалюзі та повітропроводи.
Якщо у вашому офісі мало відвідувачів і співробітників, можливо, йому знадобиться щоквартальне генеральне прибирання офісу.
З іншого боку, робочі місця з інтенсивним рухом потребують ретельного очищення принаймні раз на місяць, щоб зменшити накопичення бруду та плям.
#11. Як встановити розклад щоденного, щотижневого та щомісячного прибирання?
Наступне, на що слід звернути увагу, це рішення про регулярне прибирання місць загального користування.
Вам потрібно визначити, які зони будівлі: вестибюлі, коридори, ліфти, офісні та торгові приміщення, офісні кухні, загальні вбиральні та ін., потребують прибирання щодня, щотижня та щомісяця.
Щоденне прибирання
Перше місце, яке потребує щоденного прибирання – це вбиральня.
Наступне, на що слід звернути увагу, це вестибюль та інші зони з високою прохідністю.
В перелік робіт з прибирання входить пилосос, витирання пилу та протирання поверхонь, очищення мікрохвильової печі та кухонних столів. Крім того, потрібно також спорожняти офісні урни для сміття.
Щотижневе прибирання
Решту завдання слід включити в щотижневе прибирання.
Якщо ви бачите велику кількість відвідувачів в місцях загального користування, то вам потрібно щотижня чистити килим.
Щомісячне прибирання
Чистка килимів, підлоги, оббивки та штор є основними завданнями при щотижневому глибокому прибиранні. Крім того, зовнішню частину будівлі також потрібно обробляти шляхом миття під тиском або миття вікон, особливо якщо будівля покрита склом.
Чищення килимів, підлоги, оббивки та портьєр – головне завдання щотижневого глибокого прибирання.
Коли ми говоримо про послуги з прибирання місць загального користування, ви можете задатися питанням, як часто потрібно прибирати місць загального користування будівлі.
Щотижня? Щомісячно? Щодня?
Остаточна відповідь залежить від багатьох різних факторів, таких як тип бізнесу, який ви ведете, і конкретний тип послуг з прибирання комерційних офісів, які вам потрібні.
Ми сподіваємося, що завдяки нашій статті ви легко зможете підібратити найкращий тип прибирання для власного бізнесу.
У вас виникли запитання як часто потрібно прибирати місця загального користування будівлі?
Будь-ласка, звертайтеся, наші менеджери безкоштовно вас проконсультують і підберуть найкращий графік для прибирання ваших місць загального користування будівлі ?
Будь-ласка, звертайтеся, пишіть нам на пошту info@pontemcleaning.com.ua
Стаття була корисною?
Ставте LIKE, задавайте запитання, пишіть коментарі!
Діліться з друзями!